Continental Brno s.r.o.
Kounicova 680/6
Brno 602 00
IČO: 08612129
DIČ: CZ08612129
společnost je zapsána v obchodním rejstříku, vedeného krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 2573
Předmětem Všeobecných obchodních podmínek společnosti Continental Brno, s.r.o. je úprava objednání a přijetí nabídky zejm. ubytovacích, kongresových, stravovacíh a s nimi souvisejících služeb, a úprava podmínek jejich realizace v Hotelu Continental Brno (dále jen „VOP“).
Účastníci smluvního vztahu
-
firma Continental Brno s.r.o. se sídlem na adrese Kounicova 6, 602 00 Brno, IČO: 08612129, společnost je zapsána v obchodním rejstříku, vedeného krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 2573 (dále jen jako „poskytovatel” či „hotel“)
-
objednatel – jako fyzická či právnická osoba (dále jen „objednatel” či „host“) Tyto podmínky platí obecně pro všechny hotelové hosty a agentury, či osoby zajišťující služby pro třetí osoby, se kterými není sjednána písemná smlouva o poskytování služeb.
U zavření smlouvy
-
Předsmluvní ujednání zahrnují objednání služeb, sjednávání jejich podmínek a potvrzení konečné objednávky ze strany společnosti.
-
Objednávky služeb musí být činěny v písemné formě a musí z nich být zřejmé, kdo je činí a co je jejich předmětem (druh služeb, termíny, ceny apod.). Objednávky lze učinit telefonicky, emailem, prostřednictvím webových stránek společnosti, prostřednictvím online rezervačního systému či osobně na recepci hotelu Continental Brno.
-
Sjednávání podmínek je komunikací mezi objednatelem a společností a není tudíž považováno za nabídku s dodatkem či odchylkou dle § 1731 a n. občanského zákoníku.
-
Potvrzením objednávky (zejm. podpisem objednávky, emailovým potvrzením, automatickým potvrzením generovaným příslušným online rezervačním systémem) vyjadřuje společnost souhlas s poskytnutím objednaných služeb ve sjednaném rozsahu a tímto okamžikem je smlouva uzavřena. Mohou být stanoveny individuální podmínky.
-
Budou-li objednatelem, příp. jím určenou osobou/zastupující osobou, objednány dodatečně další služby, jsou společnost i objednatel povinni postupovat v souladu s tímto článkem. Společnost se přitom zavazuje učinit maximální úsilí pro poskytnutí dodatečně požadovaných služeb, avšak jejich poskytnutí negarantuje.
-
Uzavřením smlouvy vzniká společnosti povinnost poskytnout objednateli služby ve smlouvě stanovené a objednateli povinnost tyto služby odebrat a uhradit společnosti sjednanou cenu.
Ceny služeb a p latební podmínky
-
Ceny vždy zahrnují DPH v zákonné výši. Za služby objednatel uhradí dle podmínek sjednaných ve smlouvě.
-
Ubytování je možné uhradit v hotovosti, akceptujeme měnu CZK, EUR a USD. V případě platby kreditní/platební kartou bude účtována částka v měně CZK, EUR, USD či dle vybrané měny dle možností banky objednatele.
-
Požaduje-li společnost zálohu na objednané služby, je objednatel povinen tuto zálohu společnosti řádně uhradit, tzn. ve výši a termínu splatnosti ve smlouvě uvedeném; úhradou zálohy se rozumí připsání příslušné částky na bankovní účet společnosti, není-li dohodnuto jinak. Nebude-li záloha objednatelem řádně uhrazena, vyhrazuje si společnost právo zrušit potvrzenou objednávku, přičemž toto zrušení bude považováno za storno ze strany objednatele, a společnost je tak oprávněna požadovat po objednateli zaplacení smluvní pokuty.
-
Objednatel se zavazuje uhradit daňový doklad za poskytnuté služby (fakturu) ve lhůtě splatnosti v něm uvedené; není-li sjednáno jinak, činí lhůta splatnosti 14 dnů od jeho vystavení. Jakékoliv nesrovnalosti daňového dokladu (faktury) musí být objednatelem reklamovány v písemné formě, a to do 5 dnů od data jeho obdržení, nejpozději však do data splatnosti daňového dokladu (faktury). V případě, že je ze strany společnosti uznána reklamace daňového dokladu (faktury) za oprávněnou, je splatnost předmětného daňového dokladu (faktury) odložena a částka uvedená v reklamovaném daňovém dokladu (faktuře) bude splatná ve lhůtě splatnosti uvedené v opravném daňovém dokladu (faktuře). U reklamovaného daňového dokladu (faktury), u kterého společnost shledá reklamaci za neoprávněnou, je předmětná částka splatná v termínu splatnosti uvedeném na reklamovaném daňovém dokladu (faktuře).
-
Platba je považována za uskutečněnou v okamžiku, kdy je připsána na bankovní účet společnosti uvedený na daňovém dokladu (faktuře), není-li dohodnuto jinak.
-
Veškeré platby budou uskutečněny v měně, která odpovídá měně uvedené ve smlouvě. Ceny v měně EUR či USD budou kalkulovány aktuálním denním kurzem platným ke dni poskytnutí služby.
-
V případě platby na účet vedený v měně EUR bude platba provedena jako SEPA platba. Poplatky SHA – plátce své, příjemce své. V opačném případě si společnost vyhrazuje právo doúčtovat rozdíl, který společnosti vznikne poukázáním na jiný účet, než je uvedeno na daňovém dokladu za poskytnuté služby (faktuře).
-
Stornem se vždy rozumí zrušení, odklad nebo úprava potvrzené objednávky. Storno je objednatel povinen uplatnit v písemné formě u osoby, se kterou byly sjednávány
-
podmínky smlouvy. Stornuje-li objednatel objednané a potvrzené služby, je povinen zaplatit společnosti smluvní pokutu podle cenových podmínekcdané rezervace nebo objednávky.
Storno podmínky u standardních a nevratných rezervací
Standardní rezervace
-
V případě standardní rezervace je vyžadována garance platební kartou. Údaje o platební kartě vyplní zájemce o rezervaci. Platební karta, která je poskytnuta jako garance k rezervaci ubytovacích služeb, může být předautorizována na částku až do výše celkové ceny rezervace, aby byla ověřena platnost karty a dostatečné finanční prostředky k pokrytí nákladů na rezervaci. Předautorizace není konečná platba a bude uvolněna v čase, který určuje vydavatelská banka. V případě, že nebude možné provést předautorizaci platební karty, bude zájemce o rezervaci vyzván k doplnění správných platebních údajů. Jestliže zájemce o rezervaci nedoplní správné platební údaje nejpozději do 2 hodin od zaslání výzvy, bude celá rezervace zrušena.
-
Zrušení rezervace musí být provedeno nejméně 24 hodin před očekávaným časem příjezdu (očekávaný čas příjezdu se rozumí 14:00 hodin (2 PM) místního času (Brno) v den příjezdu). V případě pozdějšího zrušení rezervace nebo v případě no-show (host nezruší rezervaci a nedorazí do půlnoci do hotelu a neinformuje poskytovatele o pozdním příjezdu), je poskytovatel oprávněn účtovat částku ve výši ceny ubytování vč. platné sazby DPH za první noc jako smluvní pokutu za zrušení.
Nevratné rezervace
-
V případě nevratné rezervace je vždy vyžadována předplatba zálohy ve výši 100 % částky ubytování.
-
V případě zrušení, úpravy nebo v případě no-show show (host nezruší rezervaci a nedorazí do půlnoci do hotelu a neinformuje poskytovatele o pozdním příjezdu), je celková částka zálohy poskytovatelem účtována jako smluvní pokuta za zrušení rezervace a žádná část platby nebude vrácena. Rezervace je konečná. Potvrzením rezervace s nevratnými podmínkami objednatel bere na vědomí, že neexistuje žádný právní nárok na náhradu, ani v případě změny plánů či vyšší moci.
Reklamace služeb
Reklamaci služeb poskytnutých společností je objednatel povinen uplatnit v písemné formě u osoby, se kterou byly sjednávány podmínky smlouvy, příp. u ředitele společnosti. Tato reklamace musí být uplatněna bezodkladně po zjištění nedostatků služeb, nejpozději však den následující po posledním dni, ve kterém byly objednateli předmětné služby poskytnuty.
Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Odstoupení od smlouvy
-
Každá ze smluvních stran je oprávněna od smlouvy odstoupit za podmínek a z důvodů stanovených zákonem nebo smlouvou.
-
Poskytovatel je oprávněn odstoupit s okamžitou účinností od smlouvy (v celém rozsahu nebo částečně) v případě, že objednatel poruší smlouvu podstatným způsobem, nebo poruší kteroukoliv povinnost ze smlouvy opakovaně.
-
Smluvní strany se dohodly, že bude-li předmětem ujednání smlouva zavazující k nepřetržité/opakované činnosti (dle § 2004 odst. 3 občanského zákoníku), mohou od ní smluvní strany odstoupit jen s účinky do budoucna.
Další práva a povinnosti smluvních stran
-
Veškeré eventuální spory vzniklé v souvislosti s poskytování služeb ze strany společnosti, včetně souvisejících služeb společnosti, se řídí českým právním řádem a budou řešeny u obecného soudu společnosti bez ohledu na sídlo/bydliště objednatele. Prioritou je řešit spory smírem.
-
V souladu s ustanovením § 14 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, tímto poskytovatel informuje spotřebitele o možnosti podat návrh na mimosoudní řešení sporu subjektem mimosoudního řešení sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Ochrana osobních údajů
Osobní údaje získané v souvislosti s činností poskytovatele jsou zpracovávány a uchovávány v souladu s platnou evropskou a českou legislativou. Podrobnější informace o zpracování osobních údajů naleznete v Informacích o zpracování osobních údajů, které jsou dostupné na webových stránkách poskytovatele.
Vyšší moc
Není-li společnost či objednatel při veškerém svém úsilí schopna/schopen dostát sjednaným podmínkám v důsledku zásahu vyšší moci, má bez dalšího právo od smlouvy odstoupit, nedohodnou-li se strany jinak. Vyšší mocí se rozumí zejména válka, mobilizace, vnitřní nepokoje, konfiskace, stávka, výluka, poškození hotelu a jeho zařízení následkem živelných pohrom či při vnitřních nepokojích, vývozní a dovozní omezení, exploze, epidemie, nedostatek materiálu zapříčiněný z výše uvedených důvodů; v případě zásahu vyšší moci není objednavatel či společnost oprávněna uplatňovat vůči společnosti či objednateli žádné sankce či ekvivalentní nároky. Toto ustanovení se užije také v případě poškození hotelu z důvodu havárie (rozvaděč vody, elektrické energie apod.); společnost se v tomto případě zavazuje nabídnout objednateli pouze náhradní ubytování v ubytovacím zařízení stejné či vyšší kategorie.
Závěrečné ustanovení
VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 1. 2024.